Huvuduppdragsdags!

Så var det dags för huvuduppdrag!
Själv är jag inte ett så stort fan av sånna här uppdateringar, mest eftersom att jag inte har kommit så långt
i storyn att jag kan göra uppdragen.
Så lite surt tycker jag.
Alltså så har jag ingen vidare åsikt om denna veckas uppdatering. 
 
MEN, har ni sett vilka små gullegrisar som har kommit in i stallen här och var?
 
Undrar om man snart kommer att kunna ha föl inne i sso?
Själv tycker jag att det skulle vara gulligt att ha ett föl som springande husdjur,
som faktiskt HOPPADE när vi hoppade.
Inte som dom markburna ekorrarna.
 
Vi får se om det kommer en uppdatering på Lördag eller om det blir på Söndag istället.
Jag ska nämligen på sjöscoutdagen i Stockholm på Lördag.
Syns vi där? Drömma kan man alltid... 💩

Note: Om man vill höra mer ifrån mig och mitt irl liv så får man gärna följa mig på instagram,
där heter jag @paula.lowball 😁