Tävlingarna i Mistfall

Nu är det väl hög tid att skriva om dom nya tävlingarna i Mistfall! Först så kom ju den här orienteringen, den var mycket roligare än den i Hollow woods tycker jag. Det är inte alls lika långt till varje kontroll och dom ligger liksom på vägen efter varandra så att det är lätt att ta rekord. På tal om rekord kolla vad jag gjorde idag när jag byggde rykte med Jorvik Rangers!
Hihi var så lycklig ^^
 
Dom andra två tävlingarna som kom förförra onsdagen var lite svårare... Den första som heter tävligen i Klippgångsnåren (?) klarade jag och Sparkles galant på första försöket,
(Bild från andra gången jag körde tävligen i Klippgångssnåren)
men "Tävlingen i södra Mistfallskogen" behövde jag ca 10 försök för att klara, hehe. Var så bitter...
 
Snart Onsdag vilket betyder uppdatering. Jag hoppas på mer kläder och uppdrag till Mistfall men mest en fortsättning på uppdragen med Rania!