- BOMBEN -

Meteor
 
Heej! Nu är jag tillbaka från min lilla semester och ni har inte märkt att jag varit borta? Magiskt. Jag börjar skolan på Onsdag och det kommer mer krav på mitt pluggande men jag kommer försöka uppdatera här varje söndag. Om ni vill se mer av mig så uppdateras min instastory nästan varje dag, och det kommer ett nytt ig inlägg varje Onsdag. Det kommer en ny Youtube video första lördagen varje månad.
 
Medans jag var borta så kom den nya StarStable Magazine tidningen ut och medföljande en värdekod. 
 
CREATIVITY2018 ger dig en fin tröja! 
 
Förra gången som molnriket var här så gjorde jag ett "outfitstips" inlägg med en outfit för en lifetime gåva och jag tänker göra samma nu med 1up - tröjan
 
Meteor
 
Till ryttaren: 
 
Huvudbonad: Smilande beanie 
Tröja: 1up-T-Shirt
Handskar: Inga
Byxor: Svarta Jeans 
Skor: Vita Ridstövlar
 
Till hästen (ponnyn):
 
Träns: Lila Skymmningsträns
Shabrak: Terrängridarfilt för juiorer
Sadel: Svart sportsadel
Tränsaccesoar: Hjärtaccesoar
Svansaccesoar: Ingen
Benlindor: Inga
 
Om du undrar vart någonting kommer ifrån så är StarStable database en bra sida ^^
 
Ha det så bra så ses vi på Söndag!