Jojo Siwa på Jorvik!?

Denna veckan blev jag väldigt förvirrad efter uppdateringen (förbered er på ett jobbigt inlägg). Det känns som att Star Stable mer och mer går från ett hästspel till ett barnspel. Först ett regnbågslands som jag i sig inte har något problem med men det kom så oväntat och nu Jojo Siwa? Jag har absolut inget problem med att dom tar in "kändisar" som Dolly Style och Jojo men vore det inte lite normalare att ta in Peder Fredricson eller Malin Bayard? Dom har tagit in Tobbe Larsson som inte är jätte stor men lämnar Peder och Malin utanför. 
 
Dock så är det roligt att det kommer nya saker att leta efter då jag fullkomligt ÄLSKAR att leta! Men en sak som jag undrar är om man bara ska hitta fem rosetter per dag och lämna in eller om det finns fler...
 
Jag har lämnat in tio rosetter på två dagar och fått detta
 
Som man ser på bilden har den kringresande klädmarknaden kommit tillbaka! Det är första gången som jag upplever den och jag köpte western-modellen av Moorland setttets träns. 
 
Mycket fint ^^

Note: Är det bara jag som inte kan göra hästmarknadsuppdragen? Jag är beundrad av Ferdinand och Eddie men man borde ju kunna göra dom ändå...
 
 
#1 - Denise Dolphinblanket

Jag Kan heller inte göra dom?

Svar: |Kanske något nytt eller så håller dom på med nya, hoppas det sistnämnda :D
lowball.blogg.se

#2 - Denise Dolphinblanket

Jag Kan heller inte göra dom?