Jahapp då var dagen kommen!

Det där kanske lät fel?
 
 
Det är inte så dramatiskt som det låter jag har bara bytt frisyr. Japp du läste rätt jag har bytt från mitt älskade lila hår som numera blivit ganska fult till en utav dom nya frisyrerna. Jag valde en utav dom ljus bruna frisyrerna med inbakade flätor på sidorna. Är super nöjd med mitt val trots att det var väldgit dyrt 135 sc (!).
Btw så var det ju väldigt fina bilder från Mistfall inne i salongen (säger man det?). Det ser ut som att man kommer kunna åka transport från Silverglade till Mistfall med tanke på den rosa transporten.
 
Jag har alltid viljat ha en frisörsalong inne i gallerian och det har alltid känts väldigt tomt utan en med tanke på att man har en i Govenorsfall. Men ligger inte Frisörsalongen på samma plats som där man brukar gå in till Jorvik fashion week?
 
Jag har inga bilder på min nya frisyr men jag lägger in en annan:
Det fick bli en läsande Maya ;)