Mistfall ät här!

VARNING I DETTA INLÄGGET KOMMER DET SPOILAS OM UPPDRAGEN NÄR MAN KOMMER IN I MISTFALL. (Eller Mistfall för den delen)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sådärja nu vet alla det och nu kan ingen säga "du spoilade för mig" ^^
 
Uppdragen, stämningen, musiken och karaktärena! Jag säger bara WOW!!!!!!!! Vilket fantastiskt jobb Star stable har gjort. Två nya områden på en höst. Eller ja ett helt nytt och ett mini område. Rania och hennes häst Dellingr är verkligen ett bra team. Uppdragen är super fint gjorda och området också. Dom flygande fjärilarna är ju jätte söta ♥
 
 
Jag har inte spelat igenom hela uppdragskedjan utan ligger där man spionerar på Go Water snubbarna. 
 
Jag har innan märkt att det har kommit upp plancher överallt (nästan) på Jorvik där det står "Go Water energi drink" och det har alltså visat sig att dom här snubbarna säger till Mistfallianerna (dom som bor i Mistfall) att vattnet i deras källa är förorenat och tar sedan det och tappar upp i flaskor och säljer till resten av Jorvik. Mycket lömsk plan måste jag säga ;).