Då vs nu

Minns ni hur Mistfall såg ut innan när man klättrade upp på kanten och kikade in? Det gör jag, det var inte alls den där fina, gröna och lummiga skogen som vi ser idag utan liknade Firgrove skogarna mer. Lite såhär:
Denna bilden tog jag i Septemper/Oktober och det är otroligt hur snabbt spelet har utvecklats.
 
Innan kunde man i princip traska upp på kanten men där tog det stopp. Det var en osynlig vägg som man inte kunde komma igenom. Jag har även hört på en utav Haley Rainstorms videor att hon och några av hennes vänner en dag bara hade gått rätt in i dåvarande Firfall, alltså att det inte var någon osynlig vägg.
 
Numera ser det ut såhär. Och nej jag tänker inte lägga in en spoiler varning i detta inlägg för alla har redan sett Mistfall nu (tror jag).
 
Det var allt jag hade för idag!