Resultatet

Ja nu har ju Connemarorna kommit till spelet och jag tycker att dom är fantastiska! Det är bara det att benen i skritten glitchar så att det ser ut som att hästen moonwalkar. Men mellan gallopen är ju fantastisk! Så fint att dom går lite i form även i en snabbare gallop. Den stickelhåriga hästen är jag inte så förtjust i för att den ser så himla mager ut baikfrån, och jag gillar inte riktigt färgen på borken men skimmeln är fantastisk. Men jag kommer att vänta lite med att köpa och se om det kommer en vit med lite rosa på mulen, det hade varit drömmen ♥.♥
 
 
 
Teasern på Mistfall sa ju inte så mycket eftersom att den i princip bara visar tunneln som man redan kan se från utsidan...
Men vi fick iallafall veta att det kommer på onsdag! Så taggad!
 
Försöker även att levla upp Myran lite men det går inte så bra så jag levlar ren istället ^^